Hulp en Support

Aanmaken van accounts online is niet mogelijk.

Travelsim, eSIM, M2M sim accounts:

U stuurt uw naam, adres, simkaart nummer, en uw order-/bestellingnummer in een email naar info@worldmobile.nl.

We maken uw account aan, en sturen de inloggegevens met email.

Worldmobile PRO sim accounts:

Klanten die hun sims met data pakketten gebruiken kunnen geen account krijgen. Data pakketten hebben speciale prijzen en het is niet mogelijk om dit te doen met klant accounts.

Klanten die accounts willen hebben zullen data met deze tarieven gebruiken. Tarieven van zakelijke klanten kunnen lager zijn afhankelijk van hun contracten.

Stuur een email naar info@worldmobile.nl met uw simkaart nummer. 

Wij zullen de wachtwoord resetten, en de nieuwe wachtwoord per email opsturen.

U kunt uw simkaarten bestellen op de webshop

De fysieke simkaarten worden verstuurd met brievenpost. De sims met saldo/pakket worden geblokkeerd verzonden.

Let OP: De e-SIMs worden als QR-code verzonden met een email. Stuur een e-mail naar info@worldmobile.nl als u uw e-sim niet ontvangt binnen 24 uur.

Indien u travelsim, travel esim, of m2m sim besteld dan maken we gelijk een account voor u aan, en sturen uw inlog gegevens met email. 

U log in op uw account en opwaardeer uw sim(s)

U kunt daarna uw simkaart gebruiken. We raden u om een data pakket te activeren.

Travelsim, Travel e-SIM en M2M sim

Om uw simkaart online op te waarderen heeft u een account nodig. Indien u nog geen account heeft dan moet u eerst aanvragen voor een account.

U kunt inloggen op uw account en uw simkaarten opwaarderen. Saldo wordt binnen 10 minuten aan uw simkaart toegevoegd.

We hebben geen opwaardeerkaarten dat in de winkels verkocht worden.

Worldmobile PRO sim/e-sim

Opwaarderen van de PRO sims is nog niet online mogelijk. Indien u een PRO sim gebruikt of u een account heeft voor de PRO sims dan stuur aub een email naar info@worldmobile.nl.

Bellen en gebeld worden is alleen mogelijk voor de travel simkaarten en travel e-sim dat besteld zijn na 25-november-2022.

SMS dienst voor Worldmobile travelsim, Worldmobile esim en Worldmobile M2M sim werkt niet op de eerste dag dat u uw sim gebruikt.

SMS werkt vanaf de volgende dag weer.

Worldmobile sims zijn roaming simkaarten. Roaming moet toegestaan zijn op uw toestel, ook in Nederland en Belgie.

Indien u problemen ervaart met internet dat kunt u APN (Togangs Punt Naam) aanpassen als send.ee (geldig voor travelsim, travel esim en m2m-sim), als worldmobile voor Worldmobile PRO sims.

Indien u nog problemen heeft met internet gebruik met een Worldmobile sim dan kunt u altijd een email sturen naar info@worldmobile.nl met uw sim nummer, toestel type en het land waarin u probeert uw sim te gebruiken.

Simkaarten van de bestellingen dat saldo of data pakket bevatten worden standaard geblokkeerd of met nihil saldo verzonden.

Simkaarten worden geactiveerd (saldo/pakket toegevoegd) na de bevestiging van de klant met een email naar info@worldmobile.nl.

U kunt bellen naar Worldmobile op de werkdagen tussen 09:00 en 18:00 uur.

Stuur aub u vragen/verzoeken zo veel mogelijk per email.

Bellen is mogelijk met de nieuwe travel esim en travel sim producten.

Tarieven van bellen in Nederland en Belgie naar landen buiten de EU zijn erg laag. 

WorldMobile is onderdeel van:

Itnomy BV
Tijnmuiden 93
1046 AK Amsterdam

tel: +31 20 3033400

email: info[@]worldmobile.nl

KvK: 51178117
VAT Number: NL823129548B01