WorldMobile Pro Handleiding

Voor prepaid accounts, opwaarderen van de account is alleen mogelijk door betaling vooraf (bank overschrijving, website saldo aankoop of we sturen een betaal verzoek)

Klanten die geen toegang hebben tot PRO enterprise portal kunnen op de website saldo en/of Worldmobile PRO data pakketten kopen.

We verwerken de saldo/data pakket aankopen binnen een dag.

Klanten die toegang hebben tot de PRO enterprise portal kunnen al hun sims zien en beheren op de Woldmobile PRO portal.

Klanten die geen portal toegang hebben krijgen een SMS bericht als hun actief data pakket 75% gebruikt is. Als u meerdere pakketten op een si heb dat krijgt u de melding per elke pakket apart.

Klanten met portal toegang kunnen hun sims activeren en inactiveren in de portal.

Klanten die geen toegang hebben tot de portal kunnen een email sturen naar info@worldmobile.nl met hun verzoek, vergeet niet uw simnummer bij te melden.

In meeste gevallen werkt internet zonder problemen. U moet wel saldo hebben op de simkaart of een data pakket activeren.

Indien nodig, u kunt een APN (Toegangsnamen) met de volgende waarde: worldmobile

Klanten met portal toegang kunnen gebruiksdata en kosten inzien per sim na inloggen op de portal.

Ontvangen van SMS is gratis met Worldmobile PRO sims en PRO esims.

Versturen van SMS berichten is ook mogelijk. Zie PRO SMS tarieven

Om te kunnen internetten moet  data roaming aan staan op uw toestel. U moet ook uw netwerk/sim instellingen zo regelen dat data over Worldmobile PRO sim gaat.

Gebruik in een Wifi Hotspot (Data tethering) is toegestaan.

Worldmobile PRO product heeft standaard een data tarief dat per MB berekend wordt. U kunt nooit meer data gebruiken dan wat mogelijk is met uw account en sim saldo.

Voor klanten met hoge aantal sims/esims en/of data gebruik stellen wij opmaat prijzen. Vraag aub een offerte indien dit het geval is voor u.

Prijzen van de standaard 1GB/maand pakketten zijn hier te vinden.